Gelinim Mutfakta kim elendi kim birinci oldu?

Kanal D'de yayımlanan Gelinim Mutfakta programında bugün elenen ve birinci olan yarışmacı netlik kazanıyor. Haftanın final bölümünde yarışmacılar, en yüksek puanı elde etmek için mücadele ediyor. En yüksek puanı toplayan kişi altınların sahibi olurken, en düşük puanı alan yarışmacı ise yarışmadan eleniyor. 23 Ocak 2026 tarihli Gelinim Mutfakta bölümünde kimlerin elendiği ve kimlerin birinci olduğu merak konusu oldu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir