ABD Başkanı Trump, Grönland'la ilgili tehditlerini sürdürerek, ülkedeki Amerikan askeri üslerinin yer aldığı alanlarda ABD'nin hakimiyet kuracağını belirtti. Trump, "Şu sıralar önemli görüşmeler yapıyoruz ve arzu ettiğimiz tüm haklara sahip olacağız" şeklinde konuştu.