Trump iki kişinin ölümünden Demokratları sorumlu tuttu

ABD Başkanı Trump, Minneapolis'te gözaltına alınmaya çalışılırken hayatını kaybeden iki kişinin sorumluluğunu Demokratlara yükledi. Demokratların yönetimindeki eyaletlerin ICE ile iş birliği yapmayı reddettiğini ve bu nedenle operasyonların aksadığını belirten Trump, bu durumun tehlikeli bir ortam yarattığını ifade ederek, "Demokratların neden olduğu kargaşa sonucu iki Amerikalı yaşamını yitirdi" değerlendirmesinde bulundu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir