Bakan Bayraktar, Libya Başbakanı ile görüştü

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Trablus'ta Libya Başbakanı Abdulhamid Dibeybe ile bir görüşme gerçekleştirdi. İki lider, bu toplantıda enerji sektöründeki işbirliği imkanlarını değerlendirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir