Çanakkale Boğazı ulaşıma açıldı

Çanakkale Boğazı yoğun sis nedeniyle çift yönlü olarak ulaşıma kapatıldı. Yapılan duyurunun ardından gemiler, Marmara ve Ege girişlerindeki demir bölgelerinde bekletildi. Görüş mesafesinin normale dönmesi üzerine boğaz trafiği tekrar ulaşıma açıldı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir