Japonya 1972’den bu yana ilk kez pandasız kalacak

Japonya’da yaşayan binlerce kişi, Çin’e geri gönderilecek olan son iki panda, Xiao Xiao ve Lei Lei ile vedalaştı. Bu pandaların Çin’e dönmesiyle birlikte, 1972 yılında iki ülke arasındaki diplomatik ilişkilerin yeniden başlamasından bu yana ilk defa Japonya’da panda kalmamış olacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir